15 راه آسان برای همه برای کسب درآمد از رسانه های اجتماعی

 

 

مت اوکیف
مت بازاریاب و نویسنده ای است که نکاتی درباره سبک زندگی و بهره وری در Lifehack به اشتراک می گذارد. مشخصات کامل را بخوانید
 
 اشتراک گذاری
 آن را سنجاق کنید
 توییت
 اشتراک گذاری
 پست الکترونیک
اگرچه این صنعت نسبتاً جدید است، اما در حال حاضر چندین راه برای کسب درآمد با رسانه های اجتماعی وجود دارد. هر رسانه اجتماعی بزرگ به نوعی به کاربران کمک کرده است تا سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنند یا کسب و کار خود را به یک تجارت بزرگتر تبدیل کنند. در اینجا 15 روش رایج کسب درآمد مردم از طریق رسانه های اجتماعی آورده شده است.
 
1. مشتریان را با محصول خود در پینترست وسوسه کنید
کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از طریق وادار کردن کاربران به «پین کردن» عکس‌های آیتم‌هایشان به تابلوهای Pinterest خود، به طرق بزرگی سود ببرند. یک حساب کاربری ایجاد کنید، با پین کردن عکس‌های افراد دیگر در جامعه مشارکت کنید و عکس‌هایی را آپلود کنید که مردم را به خرید محصول شما ترغیب می‌کند.
 
2. فروشگاه آنلاین را اجرا کنید
اگر مواردی دارید که برای کاربران اینستاگرام جذاب است، راه اندازی یک فروشگاه با اتصال حساب خود به سرویس inSelly نسبتاً بدون دردسر است. WikiHow یک راهنمای عالی دارد که شما را در تمام مراحل راهنمایی می کند.
 
3. کپی رایتینگ
توییتر و فیس بوک می توانند راه های خوبی برای نشان دادن مهارت های زبان و دستور زبان شما باشند. خود را ثابت کنید که در زبان انتخابی خود مهارت دارید تا برای امرار معاش خود را استخدام کنید.
 
4. ویرایش
ویراستاران به طور خاص در بازاریابی خود در رسانه های اجتماعی موفق شده اند، زیرا خدماتی مانند توییتر و فیس بوک شواهد بسیار خوبی برای مفهوم مهارت های آنها در کلام نوشتاری هستند.
 
5. رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید
شرکت های زیادی وجود دارند که به دنبال شخصی برای مدیریت حضور آنها در رسانه های اجتماعی هستند. متأسفانه بخش عادلانه ای از این موقعیت ها کارآموزی است، اما فرصت های پرداختی زیادی نیز وجود دارد. برای یافتن نتایج در منطقه خود، «رسانه های اجتماعی» را در تابلوهای شغلی جستجو کنید.
 
6. کمدی نویسی
بسیاری از کمدین های جدید حرفه خود را در توییتر آغاز کردند. 140 شوخی شخصیتی یا بینش خنده دار می تواند توجه شما را جلب کند، بنابراین اگر واژه ساز باهوشی هستید، سعی کنید با استفاده از رسانه های اجتماعی پول درآورید.
 
⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄
آیا می خواهید زندگی منظم تری داشته باشید؟
برنامه ریز زندگی کامل Lifehack را بگیرید تا هفته آینده خود را برنامه ریزی کنید!
 
 
 
برنامه ریز من را بگیرید!
 
⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄
7. نوشتن خلاق
نیل گیمن، نویسنده فانتزی، با «تقویم قصه‌ها» پا به عرصه وجود گذاشت، که برای آن از دنبال‌کنندگان بزرگ توییتر خود خواست سؤالات خود را ارسال کنند و برخی از پاسخ‌های آنها را به داستان‌های کوتاه تبدیل کرد. شما می‌توانید کاری مشابه انجام دهید که شامل تعامل با مخاطبانتان می‌شود، یا حتی یک رمان یا داستان کوتاه را در بسیاری از پست‌ها سریال‌سازی کنید.
 
8. Airbnb
هرکسی می‌تواند از طریق Airbnb مستاجر شود، که به کاربران این فرصت را می‌دهد تا مکان‌هایی را برای اقامت در ۱۹۰ کشور مختلف اجاره کنند. Fast Company گزارش بسیار خوبی در مورد نحوه کسب درآمد شش رقمی شخصی از طریق Airbnb دارد.
 
9. کسب درآمد از کانال یوتیوب
نه تنها می توانید با رسانه های اجتماعی درآمد کسب کنید، بلکه می توانید خود را به یک پدیده تبدیل کنید. فقط از گریس هلبیگ بپرسید که مخاطبان زیادی را از طریق ویدیوهای خنده‌داری که هر هفته پست می‌کند ایجاد کرده است. او فقط از درآمد تبلیغاتی از کانال یوتیوب خود مبلغ قابل توجهی به دست می آورد.
 
10. تبدیل به یک وابسته آمازون شوید
هنگامی که به برنامه وابسته آمازون می‌پیوندید، هر فروش از پیوندی که به آمازون ارائه می‌دهید، درصد کمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. فالوور ایجاد کنید و موارد خاصی را در وبلاگ خود تبلیغ کنید، سپس یک پیوند وابسته به آن مورد را در آمازون قرار دهید تا زمانی که فالوور چیزی را خریداری کرد، پولی دریافت کنید.
 
11. پست ها را تبلیغ کنید
با پست های تبلیغاتی که تقریباً از طریق هر سرویس رسانه های اجتماعی در دسترس هستند، فروش خود را در مقابل چشم های بیشتری قرار دهید. مطمئناً برای شما پول نقد کمی هزینه خواهد داشت، اما می تواند پاداش های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.
 
12. هنر خود را بفروشید
Tumblr و Instagram (به خصوص Tumblr) مکان های عالی برای ارسال آثار هنری اصلی و دریافت پاسخ ها و اشتراک گذاری های زیادی هستند. اگر هنر شما شروع به ویروسی شدن کرد، می توانید با فروش چاپ و سایر کالاها از طریق یک فروشگاه آنلاین مانند Etsy یا Big Cartel این علاقه را به درآمد تبدیل کنید.
 
13. فروش حقوق عکس های شما
اگر به اندازه کافی خوب عکس بگیرید، مردم برای استفاده از آنها به شما پول می دهند! فلیکر مکانی محبوب برای مشاهده عکس‌ها است، و این WikiHow نحوه فروش عکس‌هایی را که در آنجا پست کرده‌اید توضیح می‌دهد. همچنین می‌توانید مجوز آن‌ها را تحت Creative Commons دریافت کنید، که هیچ درآمدی برای شما ندارد اما عکس‌های شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌دهد.
 
14. توانایی های موسیقی خود را در SoundCloud نشان دهید
SoundCloud یکی از بهترین مکان‌ها برای جلب توجه موسیقی شماست، و من فقط در مورد هدف تقریبا غیرممکن تبدیل شدن به یک ستاره راک صحبت نمی‌کنم. اگر می‌دانید چگونه یک صدای جرنگ جرنگ جذاب ایجاد کنید، می‌توانید آن را در SoundCloud ارسال کنید تا مشتریان به سمت شما هجوم بیاورند تا برای تبلیغات، تبلیغات رادیویی و غیره خود موسیقی بسازند.
 
15. نوآوری کنید
اینها تنها راه های شناخته شده برای کسب درآمد با رسانه های اجتماعی هستند. این زمینه به قدری جدید است که احتمالاً راه های بیشتری در آینده باز خواهد شد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید از خدمات رسانه های اجتماعی برای رشد حرفه خود یا حتی ایجاد یک جدید در کل استفاده کنید!
 
چه چیز دیگری را در مورد خود می خواهید بهبود بخشید؟
آنچه را که بیشتر نیاز دارید انتخاب کنید و یک دریافت کنید
راهنمای سفارشی به صورت رایگان برای ارتقای خود:
 
هدفم را محقق کن
 
رسیدن به پتانسیل کامل من
 
بهبود تمرکز من
 
دست از تعلل بردارید
 
اعتبار عکس ویژه: mkhmarketing از طریق flickr.com
 
 اشتراک گذاری
 آن را سنجاق کنید
 توییت
 اشتراک گذاری
 پست الکترونیک
 
نیرو گرفته توسط
تبلیغات
 
نیرو گرفته توسط
تبلیغات
بعدی را بخوانید
50 نقل قول از مادر مجرد در مورد قوی ماندن و دوست داشتن
25 شهر شگفت انگیز اروپای شرقی که باید از آنها دیدن کنید
30 جالب‌ترین و غیرمعمول‌ترین هاستل‌های جهان که قطعاً باید از آنها دیدن کنید
 
نیرو گرفته توسط
تبلیغات
 
نیرو گرفته توسط
تبلیغات
بیشتر توسط این نویسنده
 
مت اوکیف
مت بازاریاب و نویسنده ای است که نکاتی درباره سبک زندگی و بهره وری در Lifehack به اشتراک می گذارد.
 
8 برنامه کاربردی که هر زبان آموزی نباید از دست بدهد
آیا اجتناب از کارهای دشوار و انجام کارهای آسان اول کمتر سودمند است؟
10 بهترین دیکشنری آنلاین
5 راه برای نشان دادن هر چیزی که در زندگی خود می خواهید
15 کار مفید برای انجام در هنگام بی حوصلگی (بنابراین زمان تلف نمی شود)
 
نیرو گرفته توسط
تبلیغات
گرایش به پول
1 چگونه با طرز فکر صحیح به آزادی مالی دست یابیم
2 آزادی مالی یک فانتزی نیست: 9 راز برای رسیدن شما به آنجا
340 وعده غذایی سالم و واقعا خوشمزه که می توانید زیر 5 دلار تهیه کنید
4 بیمه عمر: راهی مطمئن برای محافظت از آینده شما.
5 چگونه در خرید مواد غذایی صرفه جویی کنیم: 13 نکته سریع
بعدی را بخوانید
 
علم بهترین غذاها را برای انتخاب در هواپیما پیشنهاد می کند
 
20 مکان باورنکردنی که عاشقان اسکی باید در این زمستان از آن بازدید کنند
 
20 مکان شاد روی زمین که دوست دارید در آن زندگی کنید
 
6 شهر زیبای اروپایی که باید از آنها دیدن کنید
تبلیغات
 
نیرو گرفته توسط
پول
 منتشر شده در 8 نوامبر 2021
 
چگونه با طرز فکر صحیح به آزادی مالی دست یابیم
دانیل مانگنا
مدیر عامل Dreamer HQ، نویسنده پرفروش، مربی، میزبان پادکست و کارآفرین مشخصات کامل را بخوانید
 
 اشتراک گذاری
 آن را سنجاق کنید
 توییت
 اشتراک گذاری
 پست الکترونیک
آزادی مالی برای شما چه معنایی دارد؟ آیا این اشتباه را مرتکب شده اید که فکر می کنید آزادی مالی به میلیون ها دلار و ده ها سال کار سخت نیاز دارد؟ وقتی صحبت از رابطه ما با پول می شود، پاسخ ها واقعاً در ذهنیت ما نهفته است. طرز فکر خود را در مورد پول تغییر دهید و کل دیدگاه مالی شما با آن تغییر خواهد کرد.
 
و نه: ما در مورد قرار دادن یک چک یک میلیون دلاری در شب زیر بالش خود صحبت نمی کنیم. این در مورد تبدیل شدن شما به یک فرد آزاد از نظر مالی است، در هر عنوانی که انتخاب کنید. و این واقعاً کلید است: باید توسط شما تعریف شود. بسیاری از مردم این مسئولیت را به جامعه / سلبریتی ها / دولت و غیره واگذار می کنند و در نتیجه هرگز به آن دست نمی یابند.
 
اگر بتوانید تشخیص دهید که آزادی مالی برای شما چگونه به نظر می رسد، متوجه می شوید که ممکن است در عرض چند ماه به آن برسید و سپس یک نقشه راه برای انجام این کار بسازید، چه؟
 
ادامه دهید، زیرا این همان چیزی است که شما را به آن باز می کنیم. این در مورد ارائه استراتژی‌های خاص به شما نیست "با تضمین کار کردن در پنج دقیقه یا پس گرفتن پول شما...بله بلا." این در مورد این است که شما را بیدار کند تا بفهمید چقدر قدرتمند هستید، بلوک های شما در کجا قرار دارند و چگونه به طور مؤثر آنها را شکست دهید.
 
فهرست مطالب
آزادی مالی - چیست؟
آیا آزادی مالی به سطوح فوق العاده ارزش خالص می رسد؟
چگونه با طرز فکر صحیح به آزادی مالی دست یابیم
هک پاداش - قدردانی را تمرین کنید
به طور خلاصه
آزادی مالی - چیست؟
خوب همانطور که گفتم: من این را برای شما تعریف نمی کنم. این موضوع کل این مقاله را نادیده می گیرد، اما بیایید ایده هایی را برای شروع کار ارائه کنیم.
 
به طور معمول، وقتی از آزادی مالی در غرب صحبت می کنیم، واقعاً منظورمان این است: آزادی از نیاز به کار، به منظور انجام تعهدات مالی. ما می دانیم که افزایش افسردگی در بین 9 تا 5 نفر، 62٪ در واقع بین سال های 2019 و 2020 در ایالات متحده وجود داشته است.[1] بنابراین جای تعجب نیست که افزایش همبستگی در جستجوی راه حل های جایگزین برای امور مالی وجود داشته است.
 
این افسردگی عمدتاً در نتیجه احساس به دام افتادن، ناتوانی در درک پتانسیل و محروم شدن از فرصت است. همچنین این احتمال وجود دارد که، به لطف دنیای جهانی تر و رسانه های اجتماعی: ما می بینیم که زندگی برای برخی چقدر می تواند فراوان باشد. مانند هویجی که به طرز وسوسه‌انگیزی نزدیک، اما دور از دسترس است. ما در آرزوی معنای بیشتر در زندگی خود، هیجان بیشتر و اینکه بتوانیم بر اساس شرایط خود زندگی کنیم، هستیم. 
 
 
امور مالی (آنطور که ما می بینیم) سنگ مانع و حافظ افراد منتخب است... نه ما.
 
بنابراین برای شروع ساختن تصویری دقیق از آزادی مالی برای شما، شروع کنید با اینکه اگر نگران پول نباشید، زندگی شما چگونه خواهد بود. اگر برای پرداخت ناهار دست در جیب خود می گذارید، اگر مجبور نباشید بودجه ماهانه خود را در نظر بگیرید، چه احساسی خواهید داشت؟
 
نکته این است که بسیاری از استرس و افسردگی ناشی از احساس «برده مزدی» ناشی از عدم وضوح ما در مورد آنچه واقعاً می‌خواهیم است. ما گرفتار می شویم و روی چیزهایی که کمبود داریم تمرکز می کنیم و این ذهنیت کمبود را تداوم می بخشد که خیلی سریع در واقعیت ما منعکس می شود. ما اجازه می دهیم ذهن ناخودآگاه و احساسی ما هر روز با تصاویری بمباران شود که این حس را تقویت می کند که ما به اندازه کافی خوب نیستیم. که ما آنچه را که لازم است نداریم.
 
این اتفاق نمی افتاد اگر ما کار تعیین دقیق را انجام می دادیم
همان چیزی را که در وهله اول می خواستیم انجام دهیم.
 
آیا آزادی مالی به سطوح فوق العاده ارزش خالص می رسد؟
این تمایل وجود دارد که عمدتاً به لطف نحوه شرطی شدن ما از طریق رسانه ها، به این فکر وجود دارد که آزادی مالی فقط در سطوح شدید ارزش خالص به دست می آید. اگر به شما بگویم که کاملاً بی اساس و نادرست است، چه؟
 
⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄
آیا می خواهید زندگی منظم تری داشته باشید؟
برنامه ریز زندگی کامل Lifehack را بگیرید تا هفته آینده خود را برنامه ریزی کنید!
 
 
 
برنامه ریز من را بگیرید!
 
⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄
استفاده از تعریف استاندارد/مفروض آزادی مالی برای لحظه ای؛ این بدان معناست که شما به سرمایه کافی نیاز دارید تا بازدهی بیشتر یا برابر با مخارج ماهانه خود داشته باشید. این لزوماً تصویر کامل را نشان نمی دهد، اما با این وجود؛ مکان خوبی برای شروع است
 
اگر هزینه های ماهانه شما (رهن، قبوض و غیره) به 3000 دلار برسد، می توانید با حداقل 108000 دلار سرمایه گذاری در طول سه سال به آن دست یابید.[2]
 
به سختی میلیون ها دلاری که احتمالاً تصور می کردید این است؟
 
به یاد داشته باشید: ما در مورد شما صحبت نمی کنیم که لزوماً یک سبک زندگی مجلل داشته باشید. اگر این همان چیزی است که شما می خواهید؛ فوق العاده است، مطمئناً قابل دستیابی است، اما چیزی که در اینجا به آن می پردازیم توانایی شما برای انجام تمام تعهدات مالی خود بدون نیاز به کار است. سئو سایت
 
من مطمئن هستم که بعید است 108000 دلار در پشت مبل خود پیدا کنید، اما این رقمی است که در دسترس بیشتر بزرگسالان شاغل است. دستمزد 36000 دلاری شما را برای قرض گرفتن چنین پولی باز می کند، و حتی اگر مجبور باشید در کوتاه مدت به کار خود ادامه دهید تا به بدهی خود بپردازید و با صورت حساب های خود ادامه دهید. شما یک هدف نهایی روشن خواهید داشت.
 
و در عین حال، برای همین مقدار کار، درآمد خود را دو برابر کرده اید!
 
چگونه با طرز فکر صحیح به آزادی مالی دست یابیم
همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، آمدن به زندگی شما از فضای "فقدان" به سادگی بیشتر همان موارد را تداوم می بخشد. همانطور که همیشه می گویم: محیط شما دروغ نمی گوید. به اطراف خود نگاه کنید، اگر از هر جنبه ای از زندگی خود ناراضی هستید، ابتدا باید مسئولیت آن را بپذیرید. اگر این کار را نکنید، قدرت خود را برای انتخاب های جدید کنار می گذارید.
 
ممکن است در گذشته قربانی شرایطی شده باشید، اما اینکه چگونه پاسخ دهید و با آن تجربه چه کاری انجام دهید، به شما بستگی دارد. اگر در هر موقعیتی به دنبال چیزهای مثبت باشید، هر چند جزئی باشد - تجربه شما از زندگی شروع به تغییر خواهد کرد.
 
این در اصل چیزی است که قانون جذب در مورد آن است. آنچه در پشت آن نهفته است، سیستم فعال کننده شبکه شما (RAS) است. بخشی از مغز شما که برای فیلتر کردن (آنطور که می بیند) طراحی شده است، مگر اینکه اطلاعات، اطلاعات مهم را برجسته کرده و ایمنی شما را در اولویت قرار دهد. به لطف اینکه بخشی از مغز اولیه/«مارمولک» شماست، پیش از ذهن خودآگاه، عقل و عقل است.
 
مسئله برای بسیاری از ما این است که نحوه برقراری ارتباط را به روشی که RAS ما درک می کند، درک نکرده ایم. ما نمی توانیم خواسته های آگاهانه خود را ترجمه کنیم و بنابراین در حلقه ای بین دو نیروی نامتجانس گرفتار شده ایم.
 
ضمیر ناخودآگاه ما از ما می خواهد که زنده باشیم و معیارهای خود را برای این کار اساساً بر این اصل قرار می دهد: همان = امن. در همین حال، کیفیت زندگی، درآمد غیرفعال، تعادل کار/زندگی و غیره بی اهمیت هستند. این بخش از ذهن شما در مورد قبض آب و برق یا توانایی پرداخت هزینه های تعطیلات به شما نمی گوید.
 
این کاملاً ممکن است که به شما ناخودآگاه/RAS مزایای آزادی مالی یا در واقع هر نتیجه دیگری را که دوست دارید در زندگی خود ببینید، نشان دهیم. شما فقط باید به زبان آن صحبت کنید. بدون بدهی و آزاد شدن از نظر مالی در واقع یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید با ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کنید، زیرا تجربه «دنیای واقعی» زیادی با پول دارید.
 
در اینجا چگونه است:
 
با پاک کردن ذهن و حضور خود شروع کنید – مدیتیشن، تجسم یا تمرین تنفسی را بیابید که ذهن شما را آرام می کند، به شما امکان می دهد بر لحظه حال تمرکز کنید و ناظر محیط اطراف خود شوید. هدف از این کار این است که جلوی همه آن افکاری که در سرتان وزوز می کنند را بگیرید که شما را به گذشته می کشانند یا شما را به آینده ای تصور می کنند.
سپس یک فیلم ذهنی یا نمایش اسلاید بسازید که اگر به آزادی مالی دست یابید، میانگین روز شما چگونه خواهد بود. ما در مورد مناسبت های بزرگ، پیروزی ها یا رویدادهای بزرگ صحبت نمی کنیم. فقط یک روز متوسط
از موقعیت ناظر فعلی خود - شروع به مشاهده احساساتی کنید که در طول این روز متوسط ​​در زندگی جدیدتان ایجاد می شود. آیا احساس می‌کنید شانه‌هایتان شل می‌شوند و می‌افتند؟ آیا «پروانه‌های» هیجان‌زده در شکم خود دارید؟ بیشتر می خندی؟
یاد بگیرید که این احساسات را به میل خود به خاطر بیاورید - این نقطه ها را برای RAS شما به هم متصل می کند و به زودی متوجه تغییر خواهید شد. به این فکر کنید که با آینده دلخواهتان ارتباط برقرار می کند و آن را به سمت حالتان می کشاند.
 
هک پاداش - قدردانی را تمرین کنید
ما قبلاً بحث کرده‌ایم که چگونه می‌توانید شروع به جذب/مشاهده فرصت‌هایی کنید که به شما امکان می‌دهد به آزادی مالی دست یابید. این کار مستلزم کار زیادی برای ظرافت است، اما اصول به اندازه کافی آسان هستند
فهمیدن. کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم، صرف نظر از اینکه در تلاش برای رسیدن به آن هستیم، تمرین شکرگزاری است.
 
استفاده از همان اصولی که در بالا توضیح دادم: چیزی شبیه به "همه چیز" که می توانیم ذهن خود را برای تولید بیشتر آن آموزش دهیم، قدردانی است. اگر بتوانیم طرز فکر خود را طوری تغییر دهیم که دفعه بعد یک رویداد منفی، بیرونی و پیش بینی نشده رخ دهد، باز هم بتوانیم برای آن قدردان باشیم. کل تجربه شما تغییر خواهد کرد
 
نه تنها بیشتر مشاهده خواهید کرد تا از همه اطرافیان خود به طور روزانه سپاسگزار باشید، بلکه از طرز فکر «عدم» خارج خواهید شد. تمام موانعی که پیش از این بر سر راه شما قرار داشتند (سرمایه کافی نیست، در شغلی که از آن متنفرم گیر کرده اید و غیره...) به چیزهایی تبدیل می شوند که از خواسته ها و اهداف شما پشتیبانی می کنند.
 
مثلا:
 
شغلی که از آن متنفر هستید، زمانی که به عنوان وسیله ای برای حمایت از مرحله انتقالی زندگی شما (یعنی امکان قرض گرفتن پول برای سرمایه گذاری) در نظر گرفته می شود، ناگهان منبعی را در اختیار شما قرار می دهد که باید بابت آن سپاسگزار باشید.
 
زیبایی اضافه شده این است که RAS شما تفاوت بین یک برد بزرگ و یک برد کوچک را نمی داند. سپاسگزار بودن واقعاً و عمیقاً برای جوراب‌هایتان (مثلاً) همان وزنی را دارد که برای سلامتی خود یا همسرتان سپاسگزار باشید. به همین دلیل است که می گویم "تمرین" سپاسگزاری. شما می توانید هر زمان که بخواهید شروع کنید!
 
همین الان به اطراف خود نگاه کنید و چیزی را بیابید که واقعاً به خاطر آن سپاسگزار هستید، مهم نیست چقدر کوچک و به ظاهر بی اهمیت باشد.
 
تمرین این یک جلوه گلوله برفی ایجاد می کند. خیلی سریعتر از چیزی که فکرش را می کنید: شما غرق قدردانی برای زندگی خود و همه چیزهایی که در آن است خواهید بود.
 
به طور خلاصه
آزادی مالی بیش از آنچه فکر می کنید یا احساس می کنید در دسترس شماست. درک کنید که محدودیت هایی که شما فرض می کنید وجود دارند تا حد زیادی محصول ضمیر ناخودآگاه شما هستند، که در طول زندگی شما شواهدی از آن را به صورت قطره ای تغذیه کرده اند. تغییر آن ممکن است در کوتاه مدت به تلاش زیادی نیاز داشته باشد، مانند لنگ زدن روی یک ماشین قدیمی، اما اثرات آن به سرعت شروع به ایجاد و تداوم خواهد کرد.
 
این طرز فکر را در وضعیت مالی خود اعمال کنید و متوجه خواهید شد که آن نیز شروع به "برف زدن" می کند. آزادی مالی از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است، پس همین امروز به دنبال آن بگردید!
 
منبع :  lifehack